فول آلبوم فرخ



http://mypicta.files.wordpress.com/2009/07/farokh1.jpg




فول آلبوم فرخ به درخواست دوست عزیز در وبلاگ قرار گرفت


بخش فول آلبوم ها





نظرات 4 + ارسال نظر
کبریا 1389/07/01 ساعت 12:24 ق.ظ

ممنون آقا عباس خیلی لطف کردین واقعا غافلگیر شدم
ولی شرمنده اینو میگم من آلبوم سکوتش رو میخواستم
درواقع این فول آلبوم کاملش نیست
ببخشید ها ولی اگه تونستید گیرش بیارید خیلی ممنون میشم

همین الان ....
چند دقیقه منتظر باشین
شرمنده..از قلم افتاده

کبیرا 1389/07/01 ساعت 12:47 ق.ظ

آقا واقعا متشکر خیلی ماهی
فقط بزار یه اعترافی میکنم هدف من فقط به دست اوردن آهنگ تن زخمی فرخ بود چون همه جاها از سرور 4شر گذاشتن که متاسفانه خرابه الانم انتظاری ازت ندارم چون میدونم کار سختیه گفتم شاید تو خونه داشته باشی آپلود کنی چون اهنگش قشنگه
ولی خدا وکیلی کارت درسته وبلاگتو به دوستام معرفی میکنم
بازم ممنون

شرمنده کردی!!!!

ولی اگه تک تراک درخواست میدادی نمیزاشتم..بعضیا تک آهنگ درخواست میدن ولی من میگم وبلاگ آهنگ های درخواستی نیست .
بازم ممنون که قابل دونستی...
حتما سر بزن

در ضمن کبریا لینک سالم تراک تن زخمی امروز جایگزین میشه

Killer 1389/07/01 ساعت 04:22 ب.ظ

Salam.makhastam bebinam momke ne ketab e ''Satanic-verses' e Salman Rushdie'ro baram upload konin.ba Tashakkor

نه دوست عزیز شرمنده...من طرف این جور قضایا نمیرم....

کبریا 1389/07/01 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام عزیز
بازم شرمنده ولی اگه تونستی آپلودش کنی واقعا ممنونت میشم

معذرت میخوام کبریا...
حتما کارتو راه میندازم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد