آموزش شبکه های کامپیوتری



http://www.irandrc.com/files/41b01ee4-a958-47a6-91d6-1b1828c7faff.jpg




آموزش شبکه های کامپیوتری

مهندس حمید ریاضی





لینک دانلود




آموزش شبکه های کامپیوتری





نظرات 4 + ارسال نظر
من 1390/01/04 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام سال نو مبارک.ممنون خیلی لطف کردین.
شاد باشین

سال نو شما هم مبارک!

خواهش میکنم..

majid 1390/01/14 ساعت 09:43 ق.ظ

عنوان کتاب "کتاب سرنوشت"
نویسنده "کارلوس باریوس "
مترجم"مهرداد وثوقی"
انتشارات "نشر گل آذین"

کارلوس باریوس یکی از بازماندگان قوم مایا، در کتابی با نام «کتاب سرنوشت» پیشگوی‌ مایاها را در مورد وضعیت جهان در سال 2012 و پس از آن، مطرح کرده‌است. این کتاب توسط مهرداد وثوقی ترجمه شده و ظرف 1 ماه، پرفروش شده است

دوست عزیز فعلا در آرشیو من این کتاب نیست ..
در صورتی به دستم رسی در وبلاگ قرار میدم

من 1390/01/17 ساعت 04:40 ب.ظ


سلام و تشکر

جاناتان لیوینگستون مرغ دریایی

تو آرشیوم نبود ...
تو نت هم یه گشتی زدم که واست پیدا کنم ..
فک کنم این کتاب هنوز به صورت pdf پخش نشده ..
اگه شد حتما واست میزارمش

من 1390/01/19 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام.مرسی بابت زحمتتون.
قلندر وقلعه اگه لطف کنین.

حتما ...
ببخشید که همه کتابهای درخواستی شما رو نمیتونم تهیه کنم..
مرسی بابت انتخابتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد