علم راهی بسوی آفریدگار جهان



http://ketabnak.com/images/covers/dmjupvem.jpg




نویسنده و گرد آورنده : محمد علی کوشش

سر سلسله تمام معتقدات دینی ایمان به خداست. حضرت علی (ع) می فرمایند: اول دین، آغاز دین، پایه دین و ریشه دین خداشناسی است. اما آیا ما تاکنون در رابطه با یک چنین چیز مهمی به اندازه کافی تفکر کرده ایم. توجه داشته باشید که توحید از اصول دین می باشد و در اصول دین تقلید جایز نیست و همچنین توجه داشته باشید که پیامبر(ص) فرمودند: یک ساعت تفکر از عبادت هفتاد سال بهتر و بالاتر است

راههای بسیاری وجود دارد که انسان را به خداشناسی هدایت می کند. کسی که بخواهد با برهان و دلیل به این هدف مقدس برسد می تواند به فرا خور حال خویش و به اندازه نیروی فکری خود از آن راههای گوناگون استفاده کرده و به وجود آفریدگار جهان پی ببرد. تنها چیزی که در این راه لازم است توجه، تفکر، جستجو نمودن و روحیه حقیقت یابیست.

با پیشرفت علوم، پایه های خداشناسی محکمتر می گردد و هر روز پرده ای تازه از اسرار آفرینش برداشته می شود. به قول یکی از دانشمندان (هرشل): هر قدر دائره علم وسیعتر می گردد استدلالات دندان شکن تر و قویتری برای وجود خداوند ازلی و ابدی بدست می آید، در واقع علماء زمین شناسی و ریاضی دانها و دانشمندان فلکی و طبیعی دانها دست به دست هم می دهند و کاخ علم یعنی کاخ با عظمت خدا را محکم برپاساخته اند. بدیهی است که آشنایی با کاخ علم، به ما کمک خواهد کرد تا عظمت خداوند را بیشتر درک کرده و حق بندگیش را بیشتر ادا کنیم. یکی دیگر از راههای اثبات وجود آفریدگار معجزه است. اعجاز یکی از ساده ترین راههای اثبات وجود خداوند است. قرآن که معجزه جاوید آخرین پیامبر است، می تواند راهی ساده برای اثبات وجود آفریدگار باشد، در حقیقت هر آیه از قرآن که نشان بدهد هیچ بشری نمی توانسته در ۱۴۰۰ سال پیش چنین چیزی را بگوید، به نوعی وجود خداوند را ثابت کرده است. آخرین روش اثبات وجود خداوند که در این کتاب مورد بررسی قرار می گیرد، رفتارشناسی آخرین فرستاده خداوند، حضرت محمد(ص) می باشد. در حقیقت یکی از راههای تشخیص پیامبران راستین از مدعیان دروغین نبوت، بررسی رفتار آنها می باشد. با توجه به روشن بودن ابعاد مختلف زندگی آخرین پیامبر، به بررسی رفتار پیامبر رحمت می پردازیم که به نوعی اثبات نبوت ایشان و در نتیجه اثبات وجود آفریدگار می باشد.



حجم: 6.76 مگابایت

زمان لازم برای دریافت 16 دقیقه و 53 ثانیه با Dial-up

تعداد صفحات: 114



لینک دانلود


علم راهی بسوی آفریدگار جهان



نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه 1390/04/21 ساعت 12:46 ب.ظ

خواهش می کنم کتاب های پائولو کوئیلو برای موبایل بزارید که جاوا نباشه

پریسا 1390/05/11 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام - لطفا کتاب سرچشمه یا سرچشمه زندگی اثر آند راین که یک رمان فلسفی می باشد را در سایت قرار دهید .

نظریه تکامل داروینی رد شد!

نظریه جنجالی انقراض دایناسورها توسط طوفان نوح را در فصل دوم کتاب توهم تکامل بخوانید. این نظریه که توسط اینجانب مطرح گردیده است باعث فروپاشی کامل نظریه تکامل داروینی می شود زیرا بر اساس نظریه تکامل، انسان ها ۵.۴ میلیون سال پیش از نیای مشترک منشعب شده اند اما بر اساس شواهدی ثابت می کنیم که انسان ها با دایناسورها میلیون ها سال پیش زندگی می کرده اند. اما انسان ها با سوار شدن در کشتی نوح در ۶۵.۵ میلیون سال پیش، از انقراض عظیم کرتاسه جان سالم به در برده اند. اما تمام انواع دایناسورها منقرض شده اند.



راز طوفان جهانی نوح چیست؟!

معمای طوفان جهانی نوح حل شد. چگونه بلندترین قله دنیا (کوه اورست) به زیر آب رفته است؟! چگونه این همه حیوان در کشتی نوح جا شده اند؟! زمان راز طوفان جهانی نوح می باشد! اگر شتر مرغ از نسل دایناسورهاست پس چرا این همه دایناسور ریز و درشت منقرض شده اند اما شتر مرغ، از این حادثه جان سالم به در برده است؟ همه ما فرزندان نوح (ابوالبشر ثانی) هستیم! چرا حوای میتوکندریایی سال ها قبل از آدم رنگین تن، زندگی می کرده است؟ مگر نباید حضرت آدم و حوا در یک زمان زندگی کرده باشند؟



رمز موفقیت در یک جمله نهفته است. تنها به اندیشه خودتان اعتماد کنید. نظرات دیگران را بخوانید اما اندیشه خود را بکار بیندازید. پس این کتاب را با دقت بخوانید و در مورد مطالب آن اندیشه کنید و خود در نهایت قضاوت کنید.

توهم تکامل
http://delusionofevolution.blogfa.com/cat-36.aspx

لاله 1390/10/26 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام
لطفا کتاب حل المسائل ریاضی علم کامپیوتر(1) -دکتر مسعود نیکوکار -انتشارات گسترش علوم پایه -(کتاب دانشگاهی -دانشگاه جامع علمی کاربردی)
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد