مرجع نام های فارسی اصیل



http://www.radsms.com/wp-content/uploads/2010/08/name-irani.jpg



این مجموعه دربردارنده ی اسامی ایرانی به همراه معنی آنها می باشد.



دوستان گرامی همواره می توانید کتابهای مورد علاقه خود را درخواست کرده و طی یک روز دانلود کنید


حجم: 0.31 مگابایت


لینک دانلود


 مرجع نام های فارسی اصیل 







دوستان هنگام درخواست کتابهای مورد علاقه خود به این نکته توجه کنید:

نام دقیق نویسنده + نوع کتاب (رمان..ادبی..علمی تخیلی..درسی..دانشگاهی و...) را حتما قید فرمائید

در قسمت نظرات آخرین پست درخواستهای خود را مطرح کنید


نظرات 5 + ارسال نظر
کبریا 1389/07/08 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام عباس جون چی شد په باورکن هر روز به وبلاگت سر میزنم

سلام..خیلی شرمنده..خودم ندارم به یکی از دوستام گفتم که به دستم برسونه خودم برات آپ کنم هنوز نیاورده..اگه به دستم رسید حتما..
شرمنده به خدا...

سام (group-f5) 1389/07/10 ساعت 04:20 ب.ظ http://p30king.blogfa.com/

سلام عباس جون
خوبی داداش؟
مطالب جالب میذاری تو وبلاگت
بخصوص این آخریه
جات تو وطن خالیه
موفق باشی
بابای

وااییییییییی

نمیدونی چقدر خوشحالم کردی ...دلم واسه همتون تنگ شده..سلاممو به همه برسون...

خیلی کار خوبی کردی ...
مرسی

کبریا 1389/07/13 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام عباس جون چند وقتیه ازت خبری نیست
یه درخواست ازت داشتم میخواستم اگه میتونی آهنگ شراره از مهدی مهرگان و سهراب رو برام بزاری کلی گشتم ولی پیداش نکردم
ممنون

سلام
آره دانشگاه دیگه وقتامو پر کرده..
کبریا من هیچ وقت به صورت تک تراک آهنگ نمیزارم..یعنی وبلاگ آهنگهای درخواستی نیست...
ولی چون تو از مشتریهای خوبم هستی برات پیداش میکنم...

کبیریا 1389/07/14 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام
من به سختی پیداش کردم
ممنون

E... 1389/07/15 ساعت 03:57 ب.ظ http://negar177.blogsky.com/

با عرض سلام
من کتاب تست ارشد ساختمان داده رو می خواستم
ممنون میشم برام بذارید
اگه ارشد نداشتید تست کارشناسی هم بود ایراد نداره

دوست عزیز سوالات تست ساختمان داده ها در آرشیو نبود..
سوالات کاردانی به کارشناسی ساختمان داده ها را در داخل سوالات اختصاصی کامپیوتر 89 میتوانید پیدا کنید که در وبلاگ قرار گرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد